استخدام پرستار برای مراقبت از فرد نیازمند

استخدام پرستار

استخدام پرستار

استخدام پرستار برای مراقبت از فرد نیازمند باعث می شود سختی ها و دشواری های مراقبت از دوش اعضای خانواده ها تا حدی برداشته شود و مراقبت بهتر صورت بگیرد.

استخدام پرستار برای مراقبت از فرد نیازمند باید به گونه ای باشد که پرستار فقط به وظایفش که مراقبت است رسیدگی کند نه به فعالیت های دیگری در کنار مراقبت بپردازد.

من دکتر بیژن نوذری هستم مشاور شما در وب سایت yaresevom.com

خانمی سوال کردند که مادر شوهرم دچار بیماری آلزایمر است و نیاز به مراقبت دارد ما برای او یک پرستار شبانه روزی گرفته ایم. خواهر شوهرم نیز گاهی از مادرش مراقبت می کند مشکل ما این است که ایشان گاهی از پرستار به عنوان خدمتکار شخصی کمک می گیرد و هزینه را پای ما می نویسد. موضوع را با شوهرم مطرح کردم و او می گوید اشکالی ندارد اما من احساس بی عدالتی می کنم لطفا به من بگویید چه باید کنم؟

استخدام پرستار

استخدام پرستار

زمانی که پای مراقبت وسط می آید و افراد ناگزیر می شوند که برای مراقبت هزینه بپردازند مانند هر مناسبات مالی دیگر که در خانواده اتفاق می افتد باید ورودی ها و خروجی های هزینه را سازمان دهی و سامان دهی کنیم.

بسیاری از ما تجربه ی خیلی خوبی از ایجاد مناسبات مالی غیر روشن در خانواده نداریم.

دلخوری ها، خشم ها، احساس بی عدالتی و سوء استفاده نتایج ناروشن بودن موضوعات مالی در خانواده است.

بالاخره اگر ما پرستاری استخدام کردیم ایشان یک وظایف مشخصی دارد و اگر خارج از شرح وظایف از او خواسته شود طبعاً هزینه های بیشتری را طلب می کند.

گاهی اوقات ما برای اینکه آرامش فرد نیازمند مراقبت حفظ شود یا مشکلاتی در خانواده یا مناسبات خانوادگی پیش نیاید این ناروشنی ها را نادیده می گیریم اما باید بدانیم این نادیده گرفتن در دراز مدت به نتایج خوبی منجر نمی شود و مناسبات خانوادگی را از جنبه ی عاطفی دچار خدشه می کند. می توانیم بگوییم که وجود چنین شرایطی در خانواده آزمونی است برای اینکه ما به نحوی آن استحکام پیوندها و استحکام اخلاقی خود افراد را مورد ارزیابی قرار دهیم.

زمانی که شرایط دشوار یا سخت می شود اغلب آن شرافتمندی ما، صداقت ما و ادعاهای ما در مورد اخلاقی بودن محک زده می شود و متاسفانه در این شرایط خصوصیات منفی افراد رو می شود و ممکن است که در خانواده دلگیری های زیادی در نتیجه ی رو شدن این خصوصیات منفی ایجاد شود کما اینکه می بینیم که با کمال تاسف پس از شرایط دشوار یا بغرنج خیلی از ارتباطات خانوادگی گسسته می شود، قهرهای درازمدت پیش می آید، روابط قطع می شود همان طور که در خیلی موارد لازم می شود.

استخدام پرستار

استخدام پرستار

گذشت یکی از ابزارهای عبور از ایجاد این شرایط است اما گذشت هم حد و اندازه دارد و خوب است که اطرافیان ما بدانند حد گذشت ما چه قدر است.

بسیار خوب است که بنشینیم با هم به طور آشکار و همدلانه و بر اساس عواطف خانوادگی مذاکره کنیم. مذاکره می تواند از مشکلات آینده پیشگیری کند اگر مذاکره بر اساس همدلی و سرزنش اتفاق بی افتد در این صورت افراد می توانند به درونیات هم آگاه شوند و حدود همدیگر را شناسایی کنند در آن صورت می شود امید داشت که بتوانیم پیوندهای خانوادگی را در شرایط بغرنج و سخت، شرایطی مانند مراقبت و نیاز به مراقبت، شرایط اضطراب آور حفظ کنیم و حتی این پیوندهای عاطفی را محکم کنیم.

استخدام پرستار

استخدام پرستار

جهت مشاوره ، هماهنگی کلاس و برگزاری سمینار با شماره تلفن 02144023001 در ارتباط باشید.   
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.