پذیرش مسئولیت سرطان

پذیرش مسئولیت سرطان

پذیرش مسئولیت سرطان

پذیرش مسئولیت سرطان کار ساده ای نیست. افرادی که از پذیرش بیماری خود شانه خالی می کنند دچار استرس، ترس از بیماری، خشم و  پوچی می کنند و عرصه ی زندگی را به خودشان تنگ می کنند.

پذیرش مسئولیت سرطان این فرصت را به سیستم دفاعی بدن می دهد تا با سلول های سرطانی پیکار کنند و آنها را مغلوب کنند

سرطان چیزی نیست به جز تجمع بیش از حد سموم در بدن به واسطه سموم غذایی، سموم محیطی و سموم ذهنی که با سبک زندگی اشتباه و نادرست ما ارتباطی تنگاتنگ و بسیار نزدیک دارد. هیچ دارویی و هیچ قدرتی نمی تواند این سموم را از بدن بیرون کند مگر خود بدن.

بدن خود این سموم را در خود جا داده است بنابراین خودش نیز مسئول اخراج و بیرون راندن آن هاست و برای برون ریزی این سموم روند زندگی باید معکوس گردد. هر آنچه باعث تجمع این سموم گردیده باید از زندگی فرد سرطانی حذف گردد تا بدن بتواند سلامتی خودش را بدست آورد.

پذیرش مسئولیت سرطان

پذیرش مسئولیت سرطان

اولین چیزی که یک بیمار سرطانی باید بداند این است که باید شجاع و صبور باشد و همه راه های درمان و موانع آن را بشناسد.

ترس از سرطان عامل بسیاری از مرگ های زودرس سرطانی هاست. پزشکانی که خبر مرگ بیمار را به آنها می دهند، احتمالا نمی دانند با این خبر ذهن بیمار چگونه برنامه ریزی می شود و برای مردن مهیا می شود و دقیقا به خاطر همین رابطه ذهن با ماده است که خیلی از این بیماران واقعا می میرند. وقتی پزشک به آنها می گوید که شما ۵ ماه دیگر می میرید و آنها در ذهن خود این خبر را بپذیرند، حتما خواهند مرد.

پزشکانی که این کار را می کنند با این کارشان شروع به گرفتن روح امید از بیمار و کشتن او می کنند.

بسیاری از بیماران سرطانی گفته اند که آنها بلافاصله بعد از تشخیص سرطان به زور مجبور به انجام معالجه شده اند و گاهی بلافاصله روز بعد مجبور به جراحی شده اند و اگر یکی از این بیمارها اعتراض می کرد و راه های دیگر درمان را می پرسید جوابی نمی گرفت و به او نمی گفتند که چگونه می توانند از راه های دیگر سرطان خود را درمان کنند.

به بیمار سرطانی می گویند که باید فورا شیمی درمانی را شروع کند و اینکار را باید دیروز انجام می داد نه امروز یا فردا وگرنه به زودی خواهد مرد. البته پزشکان ما تقصیری ندارند زیرا سیستم آموزشی جهانی وزارت بهداشت پزشکان را مجبور می کند که روش های قدیمی و از رده خارج دانشگاهی را دنبال کنند.

پذیرش مسئولیت سرطان

پذیرش مسئولیت سرطان

این سیستم پزشکان را در موقعیتی بسیار سخت قرار می دهد چرا که بسیاری اوقات خود پزشکان تایید می کنند که ذهن انسان و سبک زندگی اش خیلی مهم اند ولی می گویند که دست و پای ما توسط استانداردهای تحمیلی بسته شده است و ورای آنها نمی توانیم عمل کنیم و این فاصله ای است که بین پزشکی و علوم مدرن وجود دارد.

حدود  ۱۵ تا ۲۰ سال طول می کشد تا کشفیات جدید امروزی بتوانند دروس دانشگاهی علوم پزشکی را تغییر دهند

ما با طب شیمیایی بلایی وحشتناک و اشتباه بر سر بیمار سرطانی می آوریم، به بهانه معالجه او کچلش می کنیم و وادار به استفراغش می کنیم، سموم رنگی را به بدنش وارد نموده، اعضای بدنش را با جراحی بریده و دور می اندازیم و باقیمانده را با پرتو درمانی می سوزانیم! این نوعی شکنجه بربری و قرون وسطایی است. در آینده انسان ها به زمان ما نگاه می کنند و از خود می پرسند ما چه انسان های غیر متمدنی بوده ایم. شیوه های درمان رایج کنونی از ما چنین انسان هایی ساخته است

مشکل این است که هرچه عمیق تر تحقیقات منتشره سرطان را مطالعه کنید می بینید که سرطان دشمن اصلی نیست، می فهمید که در اکثر نقاط دنیا، بیمارانی که به خاطر سرطان اشان درمان می شوند از خود سرطان نمی میرند. بلکه به خاطر معالجه سرطان اشان می میرند. مردم حتی دوست ندارند این حقیقت را بشنوند اما این عین حقیقت است. شیمی درمانی بدن بیمار و سیستم دفاعی اش را چنان نابود میکند که با یک سرماخوردگی معمولی از پا می افتند و می میرند.

پذیرش مسئولیت سرطان

پذیرش مسئولیت سرطان

مسئولیت پذیری برای سرطان

قبول مسئولیت کار ساده ای نیست. بسیاری از بیماران حتی حاضر نیستند یک کلمه در مورد قبول تقصیر خودشان بگویند یا بشنوند. اما حقیقت این است که در واقع این ما هستیم که با روش بد زندگی و عادات نادرست امان سرطان را بوجود می آوریم. ما دچار سرطان نمی شویم بلکه خودمان به سراغ سرطان می رویم. اما هیچ کس نمی خواهد قبول کند که خودش مسئول بیمار شدن خودش است.

اگر شما مبتلا به یک بیماری مزمن شده اید بدانید که این بیماری از بیرون نیامده است. شما قربانی این بیماری نیستید. خودتان شرایط بیمار شدن را در ذهن و بدنتان ایجاد کرده اید و این کار را احتمالا در طول ده ها سال انجام داده اید. وقتی به شما می گویند بیماری مزمن شما در مرحله حاد است یعنی شما برای بیش از ۷ سال بیمار بوده اید، در واقع قبل از اینکه به اندازه کافی بزرگ شود تا پزشک تواند آن را با رادیولوژی تشخیص دهد، برای سال ها در حال رشد بوده است و در این مدت فقط کافی بوده غذای خود را عوض کنید، استرس خود را کم کنید، همسر خود را درک کنید یا شغل متفاوتی پیدا کنید چرا که ذهن و بدن در تمام سطوح با هم کار می کنند.

 اگر به این خاطر که معلم های ما این اطلاعات را به ما نداده اند از آن ها خبر نداشته باشیم بنابراین ما در جهل و نادانی زندگی می کنیم.

پذیرش مسئولیت سرطان

پذیرش مسئولیت سرطان

اگر بگوییم ما مسئول نیستیم چون هیچ کسی برای ما روش تولید بیماری را توضیح نداده است پس حالا که داستان شکل گیری سرطان را میدانیم باید مسئولیت آن را قبول کنیم، زیرا حالا فهمیده ایم مسئولیت سلامتی و بیماری مان با خودمان است. وقتی من مسئولیت زندگی ام را می پذیرم این به من قدرت عظیمی می بخشد زیرا از این به بعد می توانم کاری در مورد آن انجام دهم اما اگر کسی از بیرون بیاید و به من بگوید که هیچ کنترلی روی سلامتی خودم ندارم و سرطان به خودی خود و تصادفی به وجود می آید، این یک فاجعه است چون من کاملا عاجز و ناتوان می شوم.

اگر شما از یک تومور شناس دلیل سرطان را بپرسید به شما میگوید: نور آفتاب، سیگار کشیدن و چیزهایی دیگری که نمی دانیم. اما طب طبیعی دلیل آن را میداند، آن را معکوس می کند و عامل تولید سرطان را از بین می برد:

  • جلوی ورود سموم غذایی، محیطی و ذهنی به بدنت را بگیر.
  • سموم موجود را از بدنت خارج کن
  • بدن خودش کارش را شروع کرده و تو را شفا خواهد داد.
پذیرش مسئولیت سرطان

پذیرش مسئولیت سرطان

 به سراغ حذف عامل تولید سرطان رفتن یک نکته اساسی است و از تفاوت های اصلی طب شیمیایی و سنتی با طب طبیعی می باشد. به ندرت می توان با سرطان جنگید مگر اینکه روی عامل تولید آن متمرکز شویم. و برای همین، مهم است که اشخاص بفهمند چرا مریض می شوند. چون این کاملا منطقی است که وقتی دلیل چیزی را بفهمید می توانید روند آن را بر عکس کنید و به طور واضح وضعیت و حال شما باید بهتر شود. باید لایه های پیاز را برداریم و ریشه مشکل را کشف کنیم.

جهت مشاوره ، هماهنگی کلاس و برگزاری سمینار با شماره تلفن 02144023001 در ارتباط باشید.   
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.