چگونه شاد زندگی کنیم و از غم رهایی پیدا کنیم؟

شاد زندگی کردن

شاد زندگی کردن

شاد زندگی کردن یک مهارت است که به راحتی به دست می آید. برای شاد بودن باید باورهایتان را تغییر دهید و افکار محدود کننده ی گذشته را از خود دور کنید.

شاد زندگی کردن یعنی داشتن احساس خوب نسبت به زندگی به طوری که از زاویه ای به زندگیتان نگاه کنید که به شما احساس خوبی می دهد.

 چه چیزی قدرتمند تر از این وجود دارد که بدانید توانایی خلق اهدافت را داری و به خودت و خدا اعتماد کنی و ذهنت را درست تغذیه کنی همانطور که در مورد قانون علمی جملات مثبت صحبت کردم این یه قانونه که واقعا تاثیرش اثبات شده است وقتی تصمیم بگیرید به شادی توجه کنید و از امورات منفی دوری کنید این موضوع روی بدن شما و هورمون هایی که در مغز شما ترشح می شود تاثیر مستقیم می گذارد.

شاد زندگی کردن

شاد زندگی کردن

گوش دادن به موسیقی شاد باعث ترشح هورمون دوپامین می شود.

وقتی بتوانی در احساست تغییر ایجاد کنی مانند آهن ربایی می شوی که روز به روز اتفاقات خوب را تجربه میکنی و احساس لذت بیشتری را تجربه میکنی و جهان شرایط و اتفاق هایی را هماهنگ با احساست برایت به وجود می آورد تو باید هر لحظه فکر کنی که جهان مانند آینه عمل می کند. و مکانیزم دنیا این است که احساس خوب اتفاقات خوب را به وجود می آورد و احساس بد اتفاقات بدتری را جذب زندگیمان می کند

برای شاد بودن باید باورهایتان را تغییر دهید و از افکار محدود کننده گذشته بیرون بیاید و باورهای جدیدی در خودتان بوجود بیاورید و از افکار خرافاتی که تا به حال شنیده اید و پذیرفته اید بیرون بیایید

حتی من از خیلی ها شنیده ام که بعد از هر شادی غم در راه است و انسان ها می ترسند از اینکه شاد باشند نکند دچار مصیبت شوند!

ولی این اوج حماقت است که ما شاد باشیم و بترسیم از اینکه غمی در انتظاره ماست و ما باید بدانیم که منتظر هر چیزی که باشیم تجربه اش خواهیم کرد ما باید اتفاقات خوب را برا آینده خودمان پیش بینی کنیم و جهان و کائنات هم به کمک ما می آیند . در مورد قوانین این دنیا یک موضوع خیلی مهم است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد و این است که مردم دوست دارند به اهدافشان برسند که شاد شوند ولی قانون دنیا این است که اول باید شاد باشید که بعدش بتوانید به اهدافتان برسید.

شاد زندگی کردن

شاد زندگی کردن

بعضی ها فکر می کنند خداوند به هر کس مشکلات بیشتری بدهد نشان دهنده این است که آن انسان را دوست دارد !!! ولی این موضوع به هیچ وجه حقیقت ندارد . این موضوعات فقط باورهای اشتباهی هستند که ما شنیده ایم ! خداوند برای هیچ کسی غم و ناراحتی نمی خواهد خداوند به هیچ وجه خداوند در هیچ آیه ای از قرآن کریم به انسان نگفته است که نباید شاد باشید خداوند در قرآن خطاب به انسان گفته است که یک مومن هیچگاه غمگین نیست.

قانون در این مورد چه می گوید؟

قانون میگوید که اگر شما احساس خوبی داشته باشید و در تمام طول روز طوری به شرایط زندگیتان نگاه کنید که احساس خوبی به شما بدهد امکان ندارد که هیچگاه اتفاقات بدی را تجربه کنید اگر شما خوشحال و امیدوار باشید و احساس خوب داشته باشید همیشه در هر شرایطی اتفاقات خوبی را تجربه می کنید و برعکس اگه شما غمگین و افسرده باشید جهان برای شما اتفاقاتی را به وجود می آورد که حال شما بدتر می شود . فرکانس غم رو که بفرستید جهان غم بیشتر و ناراحتی بیشتر را جذب زندگیتان می کند شما باید این را درک کنید که جهان فرکانس شما را دریافت می کند و آن را تبدیل میکند به اتفاق و شرایط و وارد زندگی شما می کند.

شاد زندگی کردن

شاد زندگی کردن

چگونه از حالت غم به خوشحالی برسیم؟

نکته کلیدی بسیار راحتی که می توان در ذهن انسان تاثیر گذاشت تظاهر کردن به خوشحالی است!

من می خواهم مهم ترین مهارت لازم رسیدن به اهداف را با شما در میان بگذارم و عمل به این مطالب و درکشان اصلا نیاز به کار سخت و پیچیده ایی ندارد فقط می خواهم یاد بگیرید فرمول نهایی که زندگی شما را متحول می کند چه چیزی است؟

 بهترین و قوی ترین نوع فرکانس ذهن احساس قدر دانی و سپاس گذاری هست.

چون این فرکانس هماهنگ با انرژی درون ما می باشد ،خداوند در زمان خلقت انسان به خودش تبریک گفت! پس ما هم باید به وجود خودمان افتخار کنیم و قدر دان این نعمت بزرگ خداوند باشیم… مخرب ترین و ویرانگر ترین فرکانس که انسان را در مرحله نابودی و پوچی قرار می دهد احساس گناه و نا امیدی هست، چون این احساس هماهنگ با انرژی شیطان خواهد بود هر چقدر بیشتر به این احساس دامنه دهید بیشتر از روح خودتان که همان خداوند است فاصله گرفته اید، پس فقط دانستن این دو نکته کوچک می تواند حال ما را در بدترین حالت خوب کند.

 بعضی انسان ها هستند که به دنبال یافتن آرامش هستند ولی ذهن آنها مدام تصاویری در ذهن خود می سازد و وقایع گذشته رو مرور می کند با صحبت کردن ، به خاطر آوردن، تجسم کردن، نگاه کردن به امورات منفی و نا امید کننده

شاد زندگی کردن

شاد زندگی کردن

می گوید چگونه می توانم شاد باشد!

در حقیقت شما تا زمانی که در حال مرور اتفاقات بد گذشته هستید هیچ گاه نمی توانید احساس آرامش و شادی را در زندگیتان احساس کنید فکر کردن به مشکلات گذشته یعنی فرستادن فرکانس آن غم ها و دریافت بیشتر آن فرکانس به صورت احساس غم یا نفرت یا… ولی برای بدست آوردن شادی باید احساس ما خوب شود و تغییر احساس بد به خوب باعث خواهد شد که ما فرکانس هایی را به جهان هستی ارسال کنیم و احساس خوب بیشتر و اتفاقات بهتری را تجربه کنیم ما می توانیم با توجه کردن به موضوع هایی که احساس خوبی به ما می دهند کاری کنیم که احساس ما تغییر کند.

جهت مشاوره ، هماهنگی کلاس و برگزاری سمینار با شماره تلفن 02144023001 در ارتباط باشید.   
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.